Saturday, September 22, 2012

Samurai Burger, McD

 

Setelah lama dengar gossip2 pasal samurai burger ni akhirnya dapat gak merasa sebijik..
Aritu ada kwn kt FB ckp dah kluar,sekali pi McD tak jumpa pun..yg ada time tu cuma GCB..frust lah I..ngidam samurai burger ni sedekad dah..hahaha..
So tadi tgk iklan kat TV terus pendam perasaan dulu sebab McD jauh kan..kesiannnnn..
Sekali ada kwn wandy nak pi alor setar..pucuk dicita ulam mendatang lah nampak gayanya..
Alhamdulillah rezeki aku murah hari ni..akhirnya dapat lah merasa samurai burger ni..sedappp..rasa dia lite2 manis gitu..kan dia salut dgn sos teriyaki..
Isk susah lah nak describe rasa camna..u ols start keta skang g McD..lekaihhh..hehe
 
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

3 comments:

SiTyAiZa said...

wow tliur aih tgk samurai tu menarik mcm sdap ja. sampai bila ni... kalaulah mcd ada d perlis ka changlun ka kan syiokkk.. huhuhu

shida said...

ohhh tidak....... jgnnnnn meleleh ayaq lioq dah ni

DaZzlingLilLy said...

Sity-taktau sampai bila dia ada,tu la kan mcd nu di alor setaq ja ada..lambat skit kalo nak pi

pah-pah takpa dekat ja senang nak terjah mcd..hehehehe