Tuesday, October 2, 2012

Lately dugaan datang silih berganti dalam hidup aku..
Tak habis satu masalah,masalah lain pulak datang..kuat sgt dugaan ni rasanya..
Enough saying that now is not the best time in my life..
Harap semua masalah akan selesai sebaik mungkin,cuma skrang sbg manusia aku hanya perlu fikirkan jalan penyelesaian yg sebaiknya menggunakan akal rasional nan satu ni..
Wpun kekadang bukan masalah aku sendiri,tp memandangkan tanggungjawab dan kepercayaan yg org bagi,terasa berat jugak bahu yg memikul ni..
Mungkin aku yg kuat utk menerima semua dugaan ni..hanya mampu bersabar ja utk menempuhi dugaan yang mendatang ni..
Sabarrrrrrrr...
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

5 comments:

yatt said...

Ujian dan Dugaan tu Tanda Allah Sayang Kita... tabah k :)

Nurhayati said...

hidup kita takkan lepas dr dugaan. anggaplah semua itu ujian dariNya untuk kita lebih mendekatkan diri pada yang esa.

Ayu said...

Sabar banyak2 Lily. I doakan yg terbaik for you. Dugaan Allah nak kasi. Semoga kembali ceria macam selalu k. *hugs*

zailamohamad said...

bertabahlah duhai kawan

Has said...

sabar...Insya Allah semua ujian/dugaan akan berlalu...