Saturday, November 17, 2012

Blouse Warehouse Idaman Hati

 
Yeay..dah dapat blouse feveret I..baru sampai semalam..
Tuan kedai yg jual pun teragak2 nak beli masa baru keluar dulu..biasa lah kan blouse warehouse ni harga agak 'tinggi' skit..blouse ni mmg lawa,nak2 tengok si cantek manis izara aisyah pakai kat entri ni..terus rasa 'wow cantiknya!' Tak pasti yg mana satu cantik sebenarnya,blouse ke sebab org yg pakai tu cantik..hehe
Tapi bila nampak ada promotion terus I beli dua helai..satu my size n satu lg UK12..
 
Tadi duk try2 blouse tu terus perasan lawa..kihkihkih...konon lawa cam izara lah ek?!!!....
 
Okbai!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

Nurhayati said...

mestila cantikkkkk

DaZzlingLilLy said...

Yati-perasan yg lebih..cantik tu tak berapa sgt pon..hahahha