Sunday, December 9, 2012

Creepy durian...

Skang mmg merata2 jual durian...aku yg bukan hantu durian pun tengok terliur..nak tak nak layan kan jugak keinginan nan satu tu..time makan mmg sodap lah..melantak sebijik (kecik je pon) sensorang..pelik gak selalunya aku ni kalo makan durian mesti seulas dua ja..tapi kali ni mmg laju..hahahha..
Sekali time tengah malam rasa tak sedap perut..masa nak tido terus rasa loya and lari ke bilik air terus UWEKKKkkK..adoiiii...seksa kot..sepanjang malam ada 5 kali bangun gi uwekkkk...perut aku skang ni agaknya takle terima durian..sebelum ni makan durian crepe pon sama gak...hilang satu nikmat..al maklumlah umur dah meningkat kan...so ada2 je makanan yg kena pantang..huhu..pasni kalo musim durian aku kena tengok je lah...takle dah nak melahap bersama2 org lain..aduhaiiiiii.....
Keesokan paginya terus aku g klinik and doc cakap silap makan sebab tu muntah2....end up hari sabtu seharian duk atas katil.nak makan pun tak lalu sebab perut tak selesa..rasa cam demam pun ada..seharian tak online..
So hari ni dah ok skit,bangun tadi terus masak nasik n sup ayam...lega skit selera dah bertambah hari ni..rasanya ke'mengidaman' nak makan prosperity tu terpaksa la ditunda ke minggu depan sebabnya perut takle terima makanan hardcore lagi...

3 comments:

~Beb~ said...

Isk isk isk dasat durian ni buat kakak kte. Parah jdik. Hahahaaha durian crepe pon x rse lgi. X de dpan mte kot. X plak rjin nk crik since ori mlambak kt sni. Blk rmh durian, blk rmh mak durian. Wek dh rse..

Agree berumur ni mcm2 yg x bole. Dh la tu mcm2 plak yg nak.. Hahaha. Mse remaja x suke. Skrg ni plak suka. Haih

Nurhayati said...

memang pun bila umur dh byk ni banyak menda jugak la kita kena berpantang makan.

DaZzlingLilLy said...

Beb-sama sis dulu pn tak suka durian,skang rasa cam suka plak..tp bila dah suka mcm2 plak jadinya..hehehe

Yati-itu lah yati,tp utk masa depan gak kan..kalo tingin tu makan je lah secubit dua..