Sunday, December 30, 2012

Tweet from @firstworldfacts

@firstworldfacts: A birth mark indicates where you've been killed in your past life.

Kihkihkih..bila tgk tweet ni and kemudian tgk balik birth mark terus rasa nak gelak..mula pikir yg bukan2..mcm aku punya birth mark kat dahi kecik je..sekali terus terpikir:agaknya kena tembak kat dahi kot dulu..hahahahaha...
Bukan lah nak percaya benda karut ni ,tapi saja suka2 jadi hiburan di hari ahad yg bosan ni..nak wat keja pn takde mood kan..maklumlah ahad..so mula lah isi kebosanan tu dgn baca tweet merepek2..
Birth mark korang kat mana? Agak2 kenapa lah sampai kena bunuh kat situ..hehe..
Sent by Lilly from her BlackBerry® smartphone

2 comments:

Elva said...

Past life xpe, jgn in the future. Kihkihkih! I ada kat blkg setompok besar.

DaZzlingLilLy said...

Elva-a'ah kan betul tu..future lg penting..