Wednesday, January 9, 2013

Dah Jumpaaa....

Weeeee....seronoknya!
Asal dah jumpa yg berkenan di hati mst rasa berbunga2..
nak2 lagi yg berbaloi dgn harga..
dulu aku ada update entry kisah earring ni...

Pastu sekali tgk harga..mak aii...paham2 lah kan double C gitu...
Memang cecah 4 angka harga dia..
So simpan impian aja lah tunggu ada rezeki lebih..

Baru-baru ni aku terjumpa yg macam kt bwah ni..
comel kan..ada rambu ramba lebih kurang mcm kat atas tu jer..

Beza skit je pun..janji style lebih kurang..rega opkos lah cuma 98% cheaper than C earrings..heheheh..banyak tuhhh...
Jimattttt....

I tak kisah sgt brand asalkan suka di mata pun dah ok..kalo murah lagi berbaloi kan..

No comments: