Tuesday, March 19, 2013

Braid & Bun

Mcm cantik plak tgk minah salleh ni buat bun n braid camni..
Kalo bun tu mmg biasa aja,sebab selalu nampak amoi2 buat..

(Pic:google)
Moh ler try buat nanti..

Tapi nmpk mmg cam senang nak wat bun..aku yg duk buat selalu ni pun still tak kemas2 lagi smp skrang..
Padahal rambut panjang lebih kurang ja mcm minah salleh ni..
Selain tu nak mudah buat bun ni kena beli 'alat' dia..
Memang lg senang jadi..masukkan rambut kemudian gulung2 aja..
Macam aku rambut lebat susah skit nk cari 'alat' yg sesuai..
Nnt aku snap pic 'alat' tu..
Aku mmg suka ber'bun gini sebab tak panas..

ok lah balik nnt nak cuba buat braidbunbang ni..tgk camna hasilnya..


6 comments:

miSsMawar... said...

cantikkk... mcm taylor swift... nk buat bun ni senang jer.. beli jer bobby pin yg kangkang luas2 tu.. hehehe... rambut tebal mcm mana pun insya Allah boleh di sematkan... ;)

Nurhayati said...

konpem cantikkk
sila buat :)

KhaiRin : anies said...

salam lily
apa khabar?
sihat x?
hrp semuanya sihat dan bahagia selalu..

Has said...

cpt blog pasal alat nk buat bun tu.. nk try gak

*Miss Geli^ said...

aku pun cuba tak penah jadi senonoh...jadi sepah je..ce ajorin...

ko tengok annie jaffrey punya blog....dia buat bun tu cam senang je

*Miss Geli^ said...

abeh la laki punya stoking..hahahha