Monday, March 18, 2013

Good Luck For your Final Exam..

Bila dapat sms/whatsapp dari students..
Terus macam2 perasaan menjelma..


Terharu pun ada..


Takut pun ada..


Kagum pun ada..

Dalam era moden camni senang je kan nak blajar or tanya lect..whatsapp je terus dapat jawapan..kalo kita dolu2 nun ha...nak pi bilik lecturer pn mungkin 3 tahun skali aja..apa tah lagi nak call..huhu
Satu hal lagi bila jadi tenaga pengajar ni,student nak exam,kita pun tumpang ketaq lutut..takut diorang takleh jawab..
Apa-apa pun saya sentiasa doakan kejayaan student2 saya..wpun dalam kelas mulut lect korang ni kdg lazer ngalahkan sinaran lazer..tapi deep down inside,cuma nakkan kejayaan korang jer..
Saya tak mintak lebih dari korang,semoga ilmu yang disampaikan tu bermanfaat utk korang yer..esok2 bahagia saya di akhirat dgn ilmu-ilmu yg korang manfaatkan..itu aja yg saya harapkan...
Good luck untuk u ols sekelian...saya tau subjek elektronik susah,saya dulu pun macam korang..hehe..
Berusaha sudah,tawakal ajer jawab esok eh....

GOOD LUCK!!!!

3 comments:

Has said...

gud luck to adik adik semua.. anak didik pn Lily :)

Mr. Z and Mrs. Z said...

kelas anak murid zaman skang =)

DaZzlingLilLy said...

Has-tq akak onbehalf of my student ler..hehe

Tilla-tu lah pasal