Tuesday, March 5, 2013

Wau Classic Necklace

 
Weekend aritu tertunggu-tunggu jugak..
Awat la parcel aku tak sampai2..
Skali isnin baru sampai u ols..
First time I beli dari FV..
 
Berdebar2 nak bukak tgk isi dalam..hehe..poyo kan??
 
 
Cantik kan kaler dia,nampak dlm pic mcm pastel,tapi ala2 turqoise gitu..
Dah barang ada kat tangan mesti lah tak sabar nak pakai..hehe..gelojoh tul aku..
Tapi nak pakai pun kena sesuai kan dgn baju..pada pemikiran I baju yg manis dan sesuai semestinya lah kebaya ataupun plain kurung moden..
Kalo nak sesuaikan dgn jeans and blouse pun apa salahnya kan..cantik jugak..
 
Sent by Lilly from her BlackBerry® smartphone

2 comments:

zailamohamad said...

cantik!! ko pakai apa pon cantik weh

DaZzlingLilLy said...

zaila-aku tak pakai lg..tgh pikir2 nak pakai dgn apa