Tuesday, May 28, 2013

Falling Feathers by Jovian Mandagie



Haishhh..tak habis2 tau JM ni..
Dekat2 nak raya banyak plak dia kuar kan rtw..kali ni lagi eksklusif dari orkedJM..harga pun up skit lah,sebab koleksi ni mmg cantik sangat..Falling Feathers ni boleh didapati di zalora.com.my..
Memang rambang mata kak esah nengok..cuma duit je tak brapa nak rambang..hehehe.. 3 ni antara feveret aku..
Fairuz

Fabeena

Feliza

Jom lah kita berangan raya nanti nak pki yg mana satu agaknya yer..hehe


Sent by Lilly from her BlackBerry® smartphone

1 comment:

Khai♥Rin : anies said...

knape la yg kaler ijau selalu memikat hati kuuuuuuu