Monday, January 13, 2014

Shampoo Paling Best..

So far memang best shampoo yang aku pakai skrang..
Dalam masa yg sama aku ada 2/3 shampoo..
So boleh bezakan condition rambut bila guna shampoo REDKEN Intraforce 1 System Shampoo.

Rambut memang lembut dan mudah diurus..haha macam iklan shampoo pun ada..
Aku test shampoo dari brand lain lepas guna REDKEN Intraforce tu,terus rambut keras..tapi next shampoo day,aku guna balik REDKEN Intraforce memang rambvut jadi lembut..
Ermmmmm..best lah shampoo ni..aku beli dari Zalora aja..snang..malas nak p cari di saloon..
Untuk 290ml sebotol shampoo berharga RM63..quite pricy..tapi kalo dah berpuas ati tu,pejam mata jugak lah..bukan senang nak dapat shampoo yang sesuai dgn kita kan..sama jugak macam skincare..u kena keep on trying sampai jumpa yang sesuai dgn kulit..

Ok u ols..selamat bekerja..esok cuti lagi kan?
Bestnya..esok nak rehat sepuasnya..memandangkan weekend lepas ni jadual aku pack..penattt..tapi puas ati..

No comments: