Thursday, October 30, 2014

Beriani Kapitan, Queensbay Mall

Sekali sekali ke penang tukaq selera best jugak..Aku memang bukan peminat tegar nasik kandaq.Tapi boleh la nak makan sekali sekala ya,kalo hari2 mmg kenot go!

Baru-baru ni ke pulau pinang saja bawak my parent pekena Nasik Beriani Kapitan area Queensbay Mall.
Nak ke Restoran Kapitan ni lagis enang kalo parking kat lot parking luar Queensbay sebab dekat nak jalan dari parking tu.Lepas shopping terus keluar dari mall and p makan sana.
My mum tak larat nak jalan jauh..so park aja kt situ walaupun panas skit.
Nasik beriani ni portion banyak jugak kalo utk aku,order 3 set..tapi tak habis pun..so tapau bawak balik..
Kebetulan ke penang aritu time cuti deepavali..org ramai jugak..tapi di sebabkan aku gerak kuar dari rumah awal pagi so dgn heavennya shopping pagi tu settle smua dalam kul 1 tgh ari..
A small diwali deco at the atrium inside the mall..the shimmering peacock is really beautiful...
Aku masuk Queensbay melalui J.Co donut..memang terus nampak sephora..tekejut gak sebab Victoria Secret pun dah ada kt Queensbay..Kiehls pun ada jugak...best2...nampak sangat lah lama tak ke sana..skrang ni kalo ke penang selalu ke Gurney aja..
Kalo tak ke sephora mmg tak lengkap lah kunjungan aku ke penang kan..nak2 lagi tgh mencari 'keperluan'...masuk sini jangan kata tak beli apa2..memang tak boleh yer..yang tak dak dlm list pun boleh 'ter'beli jugak..huhu..
Takpa lah..bukan selalu pi sephora..tunggu nnt hujung tahun pulak ke kl..nak shopping dgn bff..
U both...i just cant wait...hehehhe

No comments: