Wednesday, July 13, 2016

Selamat Hari Raya

Raya kan sebulan..so tak terlambat lagi nak update pasal raya..walaupun dah seminggu lebih kita beraya..
Selamat Hari Raya maaf zahir batin untuk semua ya.. raya saya kali ni mmg meriah mcm thn lepas2 jugak.. blessed with families n great friends.. makan makanan sedap2 dan posing dgn kwn2 tu satu kewajipan..
Gambar kat bwh ni perbezaan antara thn 2014 dgn 2016.. org yg sama tempat yg sama..nak gelak pun ada sampai patah anak tangga pak zain punya lah nak posing.. opsss kakcik sorry tertonyoh kepala..huhu..harap2 pak zain betulkan anak tangga dia so leh kami posing utk thn2 akan datang..hahhahah
Serba sikit kenangan raya yg akan saya ingt smp ke anak cucu nnt..
Happy holidays ya kwn2.. buat yg dh mula bekerja tu sila lah kerja dgn sepenuh hati..yg bercuti jadi 'tai tai' mcm saya ni moh ler kita goyang kaki...

3 comments:

Nurhayati said...

wah segak2 semuanya..
cantik baju raya korang.
selamat hari raya lilly!!
maaf zahir & batin :)

DaZzlingLilLy said...

yati- selamat hari raya utk yati juga

Has78 said...

lilly beza skit part rambut aja. lain2 maintain