Tuesday, December 3, 2013

My December

Pejam celik,pejam celik dah december..
Bermakna 2013 dah sampai ke penghujung
Tak lama lagi dah 2014..maknanya umur pun dah bertambah satu angka dibelakang..atau ada jugak yang bakal berubah angka dihadapan?
Apalah sangat kalau sekadar angka yang berubah..takda makna pon kalau perangai/tingkah laku tak berubah..masing2 kena pandai nilai apa perubahan yang dah dicapai dalam jangka masa umur anda..orang kata elok cermin diri sendiri..kan?

Jom isi borang cuti dgn SKT..bukannya apa,nnt tinggal few days lagi HRMIS nak tutup semua pakat kalut log in,pastu mula sistem pun 'henk'..kan?


2 comments:

Khai♥Rin : anies said...

tu la rs mcm br je smlm smbt 1st jan

DaZzlingLilLy said...

anies-kan? cepat sgt masa berlalu