Tuesday, December 31, 2013

Nars, Pavillion KL

First time jejakkan kaki ke NARS
Nars pun baru je bukak early november kalo tak silap aku..

Memandangkan compact powder aku pun dah habis tinggal serbuk aja,ni lah peluangnya nak membeli mekap kan..sebelum ni aku guna MAC lightful..so nak tukar ke NARS pulak kali ni..


Choice pun banyak..as usual la kan..kena pandai pilih ikut kesesuaian kulit u ols..
Macam aku try2 last amik powder foundation kaler santa fe (RM170)

Lipstick dah tak beli sebab amik yaya punya,dia beli pastu pass kat aku..
lipstick yg aku amik tu dari limited edition cinematic lipstick warna Full Frontal (RM90)..lawa warnanya ala2 plum..deep pink+purple skit..
Tapi skrang ni lipstcik warna merah pekat..or maybe u call merah cabai sgt IN okeh..SA nars tu kata cuma tinggal a few left utk warna merah mcm yaya pakai kt bawah..


Actually sgt lawa kalo u ols confident utk pakai..just put a simple eye makeup..mst nampak vogue cam kawan i ni kan..

Ini cinematic collection tu..kira limited edition punya yer..

SA kat nars ni pandai betul dia memujuk..dia applykan blusher lah..pastu tanya tak nak eyeliner ker..eyeshadow base lah..haishhhhh...tercabar jugak wallet..hehe


Masa ni tgh tunggu yaya nak makan pujuk ke tak..hahhahah..last2 yaya yg beli lebih dari aku..

Ni aku punya NARS..rasa2 planning utk next visit i will grab eyeliner and blusher..

Lepas penat duk tadah muka kat NARS tu..apa lagi..ke Tony Romas isi perut..

Sedap sangat menda alah ni..sorry nama meal tak ingat...
Yang penting sedap..we both share je satu meal..kalo order dua cam membazir..

Lepas makan apa lagi,sambung shopping marathon..muahahah..dah la dua2 pakai heels..tapi memandangkan nampak sign SALE melambai-lambai,gagahkan jua kaki melangkah..mango mmg sale habis-habisan u ols..RM39 pun blh dapat dah baju2 kat situ..Lasenza pun banyak jgk sale..winkwink..i like!..hehe..ZARA pun besttt oiiii...banyak yg berkenan,tapi kena limit sbb mcm melampau..haha..gucci,prada,burberry pun haishhhhhhh...ok lah no komen dah bab sale tu..pompuan kan..sapa tak suka shopping di kala sale..hehehehe..

Memandangkan ni update terakhir utk tahun 2013,
Just wanna wish u gals 
HAVE A GREAT YEAR AHEAD & HAPPY NEW YEAR

No comments: