Monday, June 17, 2013

Busana Raya 2013 Innai Red

Memang angguk koleksi raya innai red 2013
Kali ni kaler ceria dan kaler pastel semua ada..
Pilih aja ikut kehendak hati u ols..
Peplum ada,kurung moden ada,baju pendek pun ada..
Harga u ols kena call butik yer..
I tgk kat fb diorang mmg takde info harga..so kena call tanya..

Macam i ni mmg suka kaler2 terang..
So yang paling kena taste i yg tengah..ijau green tea..
Simple je kan..or sebab org yg pakai tu lawa,so baju tu nampak lawa?

Emerald green pun lawaaa....

Pastel kaler..yg kanan skali tu menarik,sangat ayu...

(All pics are from google)


3 comments:

Khai♥Rin : anies said...

uiii lawa2 belaka

Has said...

akak minat yg color Emerald green tu.

mas said...

mmg kat fB sekarang tengah menggila butik tayang baju raya.kena control nafsu sket hehhehe kalau nak macam-macam beli nanti :)