Friday, July 19, 2013

Hati Perempuan

Alahai..
Kesian sangat dengan si Dayana..
Berat mata memandang,berat lagi yang di pikul Dayana..
Aku paham sgt apa yg dia rasa,nak2 lagi situasi kami lebih kurang sama wpun tak sama sepenuhnya..
Cuma jarak masa dia 3 tahun,aku plak double dari jarak masa dia..
Dah takda rezeki kan,nak wat camna...
Entah lah kadang jadi phobia bila dengar kes2 camni..
Susah nak nilai sebab kita sekadar dengar 'cerita'..lagi kesian sebab kes Dayana ni berleluasa di media massa..
Taktau lah nak cakap apa..mmg sangat kesian kat dia..aku pun perempuan,dia pun perempuan..mesti ada perasaan yang sama..si Dia perempuan yg satu lagi tu tak tau lah apa yg dia rasa...

4 comments:

Has said...

si dia ppuan yg lagi satu tu pun rs nye x de la happy 100% pun..skit mestid pun rasa sesuatu gak kan

Khai♥Rin : anies said...

mungkin ada hikmah dayana ditimpa ujian sebegitu..sbb Allah tu dia mampu menghadapinya...bukankah setiap ujian itu trn bersesuaian dgn kemampuan diri?

Nurhayati said...

sedih bila citer rumahtangga jadi bualan org ramai. tp itula kita dpt kalau jd artis. walaupun xada kat tempat dayana tp serba sedikit jd sedih sbg seorang isteri. kesian diakan. moga dia dan kita semua tabah menghadapi ujian yg Allah beri.

Bitt (double IS) said...

kan sangat sedih...ermm...lom sampai waktu lagi kot dia tu tak pon mesti dia kena tipu...sedih jugak..haihh la...apa2 pon i doakan yg terbaik utk u :) sabau..rezeki di tangan Dia kan...